You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 14 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

kroisos

Plant verslaafd

• "kroisos" started this thread

(voor)Naam: kristof

Occupation: bouwen van voilieres

Provincie: invullen aub

Land: België

Level: 46 [?]

Experience: 5,233,617

Next Level: 6,058,010

• Send private message

1

Sunday, March 29th 2009, 12:11pm

varigated fortunei en Serenoa repens

ben juist terug van een bezoekje aan de Floralux en was verbaasd toen ik zag dat de 'grote' Serenoa's die ze al een jaar of 4 hebben staan in prijs waren gezakt van 250€ naar 49€...spreekt vanzelf dat ik dat niet aan mijn neus heb laten voorbijgaan :thumbsup:...49€ voor een geaclimatiseerde en volledig gewortelde (100L) Serenoa van dat formaat is een superkoopje volgens mij. er staan er nog enkele ook voor 49€ dus wie snel is kan er ook nog eentje halen ;)

heb ook nog een kleine fortunei mee die een nogal gevarieerd blad vertoont. de variatie bij deze ziet er anders uit dan de enkele andere gevarieerde fortunei's die ik al heb gezien. veelal is dit veroorzaakt door een ziekte of een nutriant tekort, toch bij die andere gevarieerde fortuneis die ik al heb gezien. hopelijk is dit bij deze niet het geval en blijft het.

varigated fortunei (mischien toch)

de Serenoa

pevano

Plantengek

(voor)Naam: peet

Occupation: teeltmanager op een kamerplantenkwekerij

Provincie: zuid holland

Land: Nederland

Level: 33 [?]

Experience: 518,552

Next Level: 555,345

• Send private message

2

Sunday, March 29th 2009, 12:34pm

Die bontachtige Fortunei is gaaf! Ik denk alleen dat hij een stuk minder winterhard is als een normale.

Peet

The guest access to this forum was limited. Overall there are 14 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Counter:

Hits today: 360 | Hits yesterday: 1,746 | Hits record: 4,811 | Hits total: 530,909