You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 9 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

robbertvantil

Onkruidwieder

• "robbertvantil" started this thread

(voor)Naam: Robbert

Achternaam: van Til

Occupation: Bloemist

Provincie: Gelderland

Land: Nederland

Level: 30 [?]

Experience: 244,306

Next Level: 300,073

• Send private message

1

Tuesday, August 3rd 2010, 9:47pm

kwangsiensis en rubicunda bloeien!!!

Bij mij bloeien nu de Phyllostachys robicunda (ook al bij andere zien bloeien) en de Phyllostachys kwangsiensis (ook in zuid frankrijk zien bloeien in het gebied van de Dordogne.

Bij andere ook al aan de bloei?
Ik verzamel vooral bamboe en dan de bruikbaardere en een beetje verschillende soorten. Zit nu op ruim 120 soorten. Nast de planten heb ik ook nog als hobby de dieren waaronder ganzen, eenden, kippen, pauwen, kalkoenen, reuzen slakken, wandelende takken enz..... Het is nooit stil om het huis;).

This post has been edited 1 times, last edit by "robbertvantil" (Aug 3rd 2010, 9:56pm)

shusui

Plantengek

(voor)Naam: sven

Occupation: student

Provincie: vlaams brabant

Land: België

Level: 33 [?]

Experience: 505,073

Next Level: 555,345

• Send private message

2

Tuesday, August 3rd 2010, 10:42pm

Kwangsiensis heb ik een paar weken terug al bij kimmei in bloei gezien.
Aan mijn eigen plant is nog niks te zien van bloeiaanzet, hij heeft zelfs nog enkele scheuten bijgemaakt.

Rubicunda heb ik niet.

Gr, Sven

robbertvantil

Onkruidwieder

• "robbertvantil" started this thread

(voor)Naam: Robbert

Achternaam: van Til

Occupation: Bloemist

Provincie: Gelderland

Land: Nederland

Level: 30 [?]

Experience: 244,306

Next Level: 300,073

• Send private message

3

Wednesday, August 4th 2010, 9:06am

Ben trouwens voor een week geleden in Anduze naar het bamboe park geweest..... GEWELDIG!!!
Ik verzamel vooral bamboe en dan de bruikbaardere en een beetje verschillende soorten. Zit nu op ruim 120 soorten. Nast de planten heb ik ook nog als hobby de dieren waaronder ganzen, eenden, kippen, pauwen, kalkoenen, reuzen slakken, wandelende takken enz..... Het is nooit stil om het huis;).