You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 4 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

lenie

Onkruidwieder

• "lenie" started this thread

(voor)Naam: Lenie

Occupation: owner of www.cadeaucake.nl

Provincie: Zuid-Holland

Land: Nederland

Level: 29 [?]

Experience: 239,369

Next Level: 242,754

• Send private message

1

Wednesday, February 1st 2012, 4:54pm

Albizia Evi's purple

Wie weet waar ik een verstuurbaar maatje van de Albizia Evi's purple kan bestellen?? ik vind deze geweldig mooi!

Ik weet dat de Groen Prins ze heeft maar deze zijn al te groot om te versturen.(heb vorig jaar al contact gehad met Hans).

Helaas woon ik te ver van de bewoonde wereld om de mooiste exoten te vinden en te kopen :( , zijn dus versturen is de enige optie.

Het enige voordeel op dit moment is dat ik op 400 meter van de zee nog weinig last heb van de vorst... :D

Gr Lenie

florifacies

Plantengek

(voor)Naam: Han

Occupation: bioloog

Provincie: Flevoland

Land: Nederland

Level: 28 [?]

Experience: 171,546

Next Level: 195,661

• Send private message

2

Wednesday, February 1st 2012, 8:38pm

Ik laat ook wel eens planten opsturen en die arriveren doorgaans in een flinke box. Evi's Purple is geënt op een lage onderstam. Ze zou de ent tot op enkele ogen terug kunnen snoeien. Bij dit winterweer vrees ik dat mijn exemplaar zal gaan invriezen. Uit voorzorg heb ik de onderstam tot over de entzone van een isolatiekoker voorzien.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 4 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Counter:

Hits today: 443 | Hits yesterday: 1,746 | Hits record: 4,811 | Hits total: 530,992