You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 4 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Carex

Beginner

• "Carex" started this thread

(voor)Naam: Bart

Occupation:

Provincie:

Land: Nederland

Level: 11 [?]

Experience: 1.958

Next Level: 2.074

• Send private message

Gemini

1

Monday, February 8th 2010, 12:33pm

Wildseeds Tasmania

Hallo,

Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met het bestellen van sporen via Wildseeds tasmania. Dit in verband met de versheid en soortechtheid.

Alvast bedankt,

Groeten Bart

EDUARD

Unregistered

2

Tuesday, February 9th 2010, 11:45am

Hoi Bart, niet dat ik ervaring heb bij deze leverancier, maar samen met wat andere liefhebbers hebben wij wel ontdekt dat het in de meeste gevallen 50% kans van slagen heeft ,en dan heb ik het over engelse leveranciers , zoals aangegeven, het beste is zelfoogsten! Maar dan moet je uiteraard wel weten waar! Je zou het bij tropical Garden in Panningen kunnen proberen, Ik weet ook niet wat je zoekt?
Gr. Eduard .

Carex

Beginner

• "Carex" started this thread

(voor)Naam: Bart

Occupation:

Provincie:

Land: Nederland

Level: 11 [?]

Experience: 1.958

Next Level: 2.074

• Send private message

Gemini

3

Tuesday, February 9th 2010, 1:51pm

Ik zag toevallig wat leuke soorten staan om uit te proberen. Echt specifiek op zoek ben ik naar andere soorten (Cyathea cooperi/brownii, todea barbara) en sporen van Polystichum vestitum. Ik dacht dat ze in Panningen alleen nog Dicksonia antarctica hadden maar ik kan er eens gaan kijken.

Gezien de prijzen van Wildseeds (zeker bij 50 % succes) zal ik eerst in de regio wat verder zoeken. Anders evt. combineren met andere leuke soorten op de site.

Gr. Bart

The guest access to this forum was limited. Overall there are 4 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.